Nisakusunannesi14 Merhaba arkadaşlar 4.5 yasinda Bi kızım var ana okuluna gidiyor 1 hafta oldu başlayalı 2,5 aylık bebeğimde var .kızım Okuldan gelince boğazım aciyo demeye başladı kardeşine geçmesinden korkuyorum takviye hızlı iyileşmesi için ne yapabilirim.