Gamzelit devlette çalışan bi çocuk doktoru yeşil alan açıyo sonra alerji doktoruna gidiyorsunuz alerji testi flan yapılıyo ondan sonra doktor yazıyo mamaları ama sonraki süreçte aile hekimiyle ilerletebiliyosunuz raporu yani bizde süreç bu şekilde ilerledi