babyilkay benim bebeğim 28 günlük doktorumuz artık iki-üç saatte bir uyandırmaya gerek yok acıkıp kendi uyanacak diyor. Kendisi zaten 3 saatte bir uyanip ağlıyor istiyor yani 😅 ama gece uykusunda eğer 4 saat olduğu halde utanmazsa ben kıyamıyorum, alıp emziriyorum hala. Bizim doktorumuz bu şekilde söyledi ama üç aya kadar iki üç saatte bir emecek diyen uzmanlar da var bilemiyorum