SweetMom__ Çok yorgundum bugün öğlen oğlumu uyuturken bende uyudum bi kalktm boğazım ağrıyor kasiklarim ağrı kendimi kötü hissediyorum hemen nane limon çaktım üstüne Bas ka ne iyi gelir bacılar atom tarifi var mı?
Eylul301023 SweetMom__ et suyu çorba geldi aklıma valla kelle paça falan enerji verir c vitamini satılıyor eczaneler de onlarda enerji veriyor dokunmuyorsa eğer
mondecaidensecmeler SweetMom__ aynı durumdayım eklemlerim ağrıyor bir tavuğu yahni gibi pişir icind tuz kat sadece onun suyuyla kendins çorba yap
Deletedmom_216 SweetMom__ ya bi atom vardi suyla karistirip iciliyodu ama ismini ujuttum o cok iyi geliyomis emziriuyo musun bilmiyorum emziren anneler de icebiliyo mi onu da bilmiuorum ama. Kirmizi biseydi bukursam atarim sanada
Nurci SweetMom__ geçmiş olsun dün bende de aynı şikayet vardı bir tatlı kaşığı balın içerisine 2 diş sarımsak doğrayıp birkaç damla limon sıktım onu yedim çok iyi geldi deneyin isterseniz
Eylul301023 SweetMom__ bir de aktarda karışımlar falan var eşim hasta olunca alıyor iyileşmek için gidin sorun onlar verir
SweetMom__ Eylul301023 yok canım dokunmuyor şimdi yemek yiyeceğim sonra meyve baktm geçmiyor kelle paça hücum tesekur ediyorum 💖
SweetMom__ Eylul301023 onuda alayim canım birden hasta oldum ama benim hasta olma lüksüm yok kimsem yok eşim şehir dışında çalışıyor afedersin regl dışında başka ağrı çekemem iyi olmak zorundayım yavrum için
mondecaidensecmeler SweetMom__ rica edrm canim hiç deme bizim burda yağmur yağdı birde soğudu bende mahfoldum
BebekKayra SweetMom__ sarımsak bal limon karıştırın yiyin 3 günde birşey iniz kalmaz. Bol sarımsaklı çorba da olur