kivirciginannesi Oğlum sünnet olalı 1 sene oldu ama dikişleri hani dikişi fazla sıkarsınız boğum boğum olur ya o şekilde hep düzelir dedik düzelmedi. Normal bsey mi acaba doktora götürmeli miyim
_tospikannesi kivirciginannesi normal mi bilmiyorum canım ama doktora bı göster için rahatlat en azından 🙂
barbarosunannesi kivirciginannesi 1 sene çok bence bir haftada atması lazım dikişlerin bir sorun isterseniz geçmiş olsun
DenizAlpinAnnesi kivirciginannesi bir fikrim yok canim biz dikissiz sünnet ettirdik neden dikissiz yapmadilar?
Gundogduu kivirciginannesi benim oğlum 2 hafta once sunnet oldu pipi iceri kaçık duruyo doktor banyodan snra elinle pipiyi cikar dedi bende her alt açmamda çıkarıyorum ama yine ayniya dönüyor eger bebek kiloluysa oyle olur diyor cevremdekiler zamanla düzelir mis
Gozde0311 kivirciginannesi oldugun 4 aylıktı şimdi 7 aylık pipisini içine göçük duruyır doktorumız o zmanla cıkıcak dedi
Smyetugra Bizde 3,5 aylıklen yaptırmıştık şuan 10 aylık aynı öyle bizimkininde içine göçük gibi duruyo. Doktor kontrol etti normal diyor
kivirciginannesi Gundogduu içine kaçma gibi değil canım dediğim şey. Çember gibi dikiş varya orası boğum boğum dikiş diktiğindeipi sıkı yapınca olur ya o şekilde..