Arkadaşlar bugün sekiz gün oldu mide rahatsızlığı geçiriyorum sürekli ağrıyor ve tuvaletim geliyor doktora gittim sonuçlar daha çıkmadı Bana yine de ağrı kesici yazdı buskopan diye Emzirenler kullanabilir mi Bir de nasıl geçecek bu ağrı beni yerlere vuruyor resmen Lütfen yardımcı olun