Nurse harveys ve biogai aldık dün. Bir de 2 aylık aşısı oldu. Dünden beri Maşallah gazı da yok uykusu da düzeldi. Ne kadar uyuması lazım çok mu uyuyor ilaçlar uyku mu yaptı aşı mı ağır geldi böyle olan var mıydı. Hiç uyumayan kolik bi bebekti. Çok şaşırdım 2 gündür.