Ateşimiz 37 buçuk ve 38 arası oluyor ne yaptıysam dinmedi calpol verdim hala aynı az önce 37-6 çıktı duş aldırdım ama yok ama uyudu artık gece uykusuna geçti bu süre içinde ne yapmamı öneriyorsunuz . Hastaneye götürünce benim kadar uğrasan olmuyor orda delirmemek adına ulan götürmüyorum önerileriniz varsa yazın