Kızlar doktora gittim doğum yapalı 1 yıl oldu ultrasondan baktı rahim duvarnda kalınlaşma yok olacak gibi değilsin kan alalım ona göre doğum kontrol hapı başlarız dedi adet söktürücü demedi ne alaka anlamadım beklemelimiyim başlayalım derse kullanmalımıyım sezaryen doğum yapmıştım