Merhabalar, doğumdan bir kaç ay sonra ellerimde önce sulu kaşıntılı olarak başlayıp ardından bu şekilde kuruyup çatlak ve yarık şeklinde devam eden günlük hayat kalitemi acayip düşüren egzema inatla geçmiyor. Tırnağımın içine doğru da ilerlemeye başladı. Kremlerimi düzenli sürünce sönüyordu artık o da yok. Krem de fayda etmiyor. Bu şekilde olup da geçiren var mı?

