Kızlar geçen resimli post atmıştım şimdi gözünün altında da çıkmaya başladı hafiften şişlik var doktora gittik antibiyotikli krem verdi ayrıca çayla gözünü de siliyorum devamlı temizliyorum ne yapacağımı şaşırdım artık çok üzülüyorum. Kist olunca operasyon geçirmesi gerekiyormuş öyle okudum. Çok üzüldüm. Bizim bina da hafız bi kadın hoca var artık ona okutucam. Böyle aylarca sürüyor mu iyileşmesi ya kafayı yicem 😭😭