Zehrabaysan dün doktora gittik kontrol amaçlı her şey güzeldi.Eve geldik bebeğimin burnu tıkalı sürekli çekip açıyorum 1 kere de mamadan sonra kustu ama keyfi yerinde sizce götürmelimiyim?
cey12 Aynı şekilde bizim de oldu gece götürdüm hırıltı nefes alıyor diye dinledi ciğerleri temiz dedi sadece burnunu temizle dedi o kadar birinden bulaşmıştır diyo
Zehrabaysan anneann hırıltı değil burun baya tıkanıyor o da öksürük ve hapşırma yapıyor 3 4 saatte 1 açmam gerekiyor ateş husursuzluk yok ama biraz iştahsızlık var gibi
anneann Zehrabaysan hırıltı ve ateş yoksa ilgilenmiyorlar sık sık fizyolojik su ile burnunu açmanızı ve sık sık emzirmenizi söylüyorlar geçmiş olsun