Caglab o değişiyor e devlette var. Kaç prim günü kaç yaş diye her şey yazıyor orada. Sanırım SGKya gitmişlerdi tam hatırlayamıyorum. E devlete ne zaman emekli olurum yazın çıkıyor orada bir şeyler. sigorta başlangıç yaşı ne kadar erken olursa o kadar iyi oluyor. Yaşınız geldiğinde de toplu yatırıp emekli olabiliyorsunuz işte