merhaba hanımlar kızım yeni bir yasına girdi yasından bi gün once 1 yasında olan asıları olduk ve sonraki gün doğum gününde baktım belinde içi sulu iki tame kabarcık doktora götürdüm losyon krem falan verdiker ama baya çoğaldı yaşayan ve kolay atlatıp önerisi olan varmı kaşınıyor ve kasıyor kaşıtmamaya çalışıyorum ne zaman biter tahmini