https://imgyukle.com/i/VMfTzs
Bebegim 5 ay 4 gunluk. Doktor ek gidaya baslamamizi onerdi. 3 gundur havuc puresi ve suyundan veriyorum. Ve ferrum hausmann kan damlasi verdi. Onuda 6 damla olarak kullanıyoruz (6500 kg bebegm). Bugun 3 gun kuralina uymak adina vucuduna bakiyim dedim havuc alerji yapmismi diye belinde bunu gordum kirmiziliklari. Ferrummu yoksa havucmu yapti anlamadim. Yada bez mi? Genelde bez yapmamisti bazen oluyodu ama bilmiyorum. Ek gidaya 1 gun ara vericem dinlensin midesi diye o sirada ferruma devam edip bakicam baska yerindede olacakmı diye. Sonra kabağa baslamayi dusunuyorm. Sizcne dir bu