Merhaba arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var çocuğuma karşı bazen sinirleniyorum kızıyorum sesimi yukseltiyorum çok pişman oluyorum kendime daha çok kızıyorum sonra bu üzüntü bütün gun aklımdan çıkmıyor hiçbir şey yapasım gelmiyor sürekli bunu düşünüyorum ona kızmak üzmek istemiyorum tabikide ama dayanabildigim son noktaya kadar dayanıyorum sonra tükeniyorum son zamanlarda her şeye karşı tahammülüm azaldı hatta yok denecek seviyede. Gün içinde sorun yok ama uykuya yatış zamanları tam Bi kabus çok uykusu olsa bile direniyor 25 aylık ya ayaklarımda sallıyorum ya yanına yatıp uyutmaya çalışıyorum uyumasın diye kendi kendine oyunlar yapıyor sesler çıkarıyor ayaklarıyla beni dürtüyor Bi sürü şey böyle olunca sabrim tükeniyor sesimi yukseltiyorum sakin kalmaya çalışıyorum ama her gece tekrarlanan Bi şey sakin kalmayı beceremiyorum sakin kalabilmek için ne yapmam lazım geç yatırmayı denedim uyuyormuş gibi yaptım hiç ses çıkarmadan kendi uyusun diye beklemeyi denedim uyutmadan once masal anlattım gidiklamali guldurmeli şeyler yaptım ama olmuyor sakin güzel Bi şekilde uykuya geçemiyoruz daha önce uyku eğitimi aldık ama Bi zman sonra bozuldu ise yaramadı kendi kendine uyumayı da bilmiyor bu durumu nasıl düzeltirim Bi fikri önerisi olan varsa yazsın lütfen