Merhaba hanımlar bebegimi emziriyorum mama vs kullanmıyoruz bebeğimin alt gazı aşırı çok uyuyo uyanıyo ya tam bir melodiyiz yani büssürü gaz çıkarıyo emzirdikten sonra normal üst gaz çıkarıyo veya alttan ama uykudan kalkarken alt gazı aşırı oluyo peş peşe sebebi sizce nedir birde bunun çözümü için benim yapabilcegim ne var