Birşeye odaklanmışken ellemeyin bence. 2 yaşında bir oğlum var naçizane tavsiyemdir. Sürekli etkinlik,ilgi alaka içerisinde olursanız çocuk tek başına vakit geçirmez. Benim ilk oğlum kucak bebekti yani koyduğumuz gibi ağlardı zamanla öğrendi kendi kendine de zaman geçirebilmeyi. İlinci oğlum 3 ay on günlük oyun halısına bırakıp işlerimi yapıyorum falan büyük rahatlık. Vicdan yapmayın, kendinizi şanslı sayın 🥰