bikupakahvee konuyla alakasız ama şu odanin sadeligine bakın ❤️ bizim de ilk 2 yasa kadar odası hep böyleydi temiz,düzenli,sade şimdi odasına girince illa bir şey ayağıma batıyor bir de kaldirdigim, duzenledigim her şey için kavga dövüş yapıyoruz geçen temizlik yaptım diye odasında oturup ağladı 🥲 şu odaya benim yerime de sarılın miss gibi 🥰