tamamdedimyaa momeymen tabiki de götürdüm. Doktorumuz bir sorun görmedi. Emekleme gelişim basamağından saymıyoruz dedi. Dönme konusunda her bebek farklı hemen dönmek zorunda değil demişti. Biz kızımın döndüğünü de kendisi koltuktan düşünce öğrendik 😂😂
momeymen tamamdedimyaa allah korusun ondan da korkuyorum düşer diye kenara bırakmıyorum hiç. Sizin kuzu da maşallah döne döne arşınlamış😃☺️❤️
momeymen TulayGeriDon bilemedim valla bacım diyorum ya takmıyorum desem de arada bş geliyolar bana soldan soldan niye dönmüyo bu ya deyip duruyom🤣
TulayGeriDon momeymen yakındır dönmeleri ya. Böyle bebekler bir anda hiç beklemediginde dönüyormuş. Bizimkiler de öyle olacak galiba.