Merhaba kızlar,
Bebeğim 41 günlük oldu bugün. Uyku sorunları yaşıyoruz. Gece uykusuna 2’den önce geçiremiyorum. Akşam 8 de yatağına götürüyorum uyuyor 1 saat sonra uyanıyor. Gündüz uykusu yapar gibi geri yatmak istemiyor. Henüz çok mu küçük uyku düzeninin oturması için bilmiyorum. 2 de uyuyup sabah 6 da uyanıyor gaz sancısıyla. Gece çok az uyuduğu için gündüz uykuları kısa ama çok fazla oluyor. Neredeyse her saat başı emmek istiyor. Gündüz uykuları da maksimum 1 saat sürüyor. Uyandığında 45-50 dk uyanık kalıp tekrar uyuyor. Derin uykuya geçmekte çok zorlanıyor sürekli kıpırdanıp uyanıyor. Kundak denedim hiç durmadı, emziğe de hala alıştırmaya çalışıyorum ama o da umutsuz vaka gibi duruyor.
Uyku rutini oluştur, karanlıkta uyut gibi bilinen tavsiyeler verecekseniz hiç yorulmayın hepsini uyguluyorum. Farklı bir tavsiyesi olan varsa almaya geldim 🥹