Merhaba arkadaşlar, 4.5 yaşına yaklaşan bi oğlum ve 7 aylık kızım var..
Oğlumun tüm gelişimleri öndeydi ek gıda konusunda da hiç sorun yaşamadım ama kızımın tam tersi 7 aylık kontrolüne gittim doktor gelişimi 2 ay geride dedi 5 aylık gibi dedi.. yani boyu 66 cm ( kız çocuk ortalaması 69 cm ) kilo 8küsürdü
Sadece anne sütü veriyordum ama son 1 aydır geceleri uyumadan 90 cc mama veriyorum
Doktor mama verme anne sütünüde 2. Plana at ek gıdaya ağırlık ver dedi ama sorun oğlumda herşey ne güzelmiş şimdi anlıyorum kızım yemek istemiyor.. 2 küçük lokma alıyor ağlama krizleri ne yapacağımı şaşırdım
Meyve konusunda istekli ama onuda çok verip tatlı bi damak tadı oluşsun istemiyorum
Yoğurt bile yemiyor
Yoğurdun içine meyve koyuyorum zar zor bikaç kaşık
Onun dışında diğer teklif etttiklerim birkaç kaşık sonra istemiyor
Yaşayan var mı düzelir mi?
Boy Gelişimi geriden gelip ortalamayı bulan var mı?
Oğlum bu aylarda koltuğa tutunarak yürürdü alkış yapardı dişleri vardı
İster istemez kıyas yapıyorum ve üzülüyorum gelişimi için gıda önemli ama yemiyor ne yapacağım 😞