nurumsu41 merhaba kilosunu önemseme benim kızım hastaneden 2660gram ile çıktık 4aylık 5.650gram anne sütü içiyordu mama az veriyordum genellikle mama içen çocuklar şişiyor öyle diyim sana kızımdan 3 hafta bebek var 8 kilo ne kadar iyi bilemiyorum herkes senin bebeğin zayıf siye üzülme daha hareketli diyor bizim bide süt alerjimiz çıktı alerji maması içiyor şuan boşver hiç takılma kiloya Allah bebeklerimize sağlık sıhhat versin 🥰🌺