Zmc27 Kızlar iki buçuk yaşındaki kızım için dil konuşma merkezine gideceğim rehabilitasyon merkezinde. Giden var mı. Kızım anne baba abi diyor. No anne diyo iki kelimeler olarak
A2B4 Zmc27 15.aya kadar kelime gelmesi gerekirken sürekli babildiodu babababa gibi… Şuan şükür 🧿 valla memnuniyet terapiste bağlı çok iyi arstrmn gerek
Alya-Sena A2B4 bizde insallah birdahaki ay basliyacagz dil terapistine kac seans gittiniz ne kadar surede konusma basladi sabir gerektiriyor degilmi benimki suan 26 aylik 3 4 kelime anca vardir. Algilamasi cok iyi ama iste ilerleme yok
A2B4 Alya-Sena 7 ay haftada bir gittik 3.ayda kelimeler gelmeye başladı şükür ,🧿 aşırı sabır gerektiriyor…yavaş ilerlyblr stresinizi yanstmayin
Alya-Sena A2B4 bizede haftada bir yeterli olablr belki dedi yuzyuze gorusup oyle karar verecekms bakalm. Sakinim ben ya stresli degilim yasi cok ileri degil ya zamaninda mudahale ettigimizi dusunuyorum insallah bizde guzel sonuclar aliriz