Ben beşiği mecbur bıraktırma zorunda kalmıştım çünkü gece çok hareket ediyor yuvarlaniyor beşikte rahat edemiyodu o yüzden hep uyanıyordu uykusu yarim kaliyordu bende ona yün döşek yün yorgan yaptırdım yerde uyuyor etrafında minder koyuyorum yere gelmesin diye çok rahat uyuyor ilk önce sallamayı ona unutturun uyku arkadasi ya da yanina uzanarak pispislayin beşiği kolay unutur diye düşünüyorum.