Kızlar benim icim evde yaptirmak konusnda rahat degildi zaten. Ozelde maddi acidan bizi zorlardi, devlette de hemen gün vermiyolar. Bende cok hareketlenmeden yaotirmak istiyorum. Esimle az once konuştum, icimin rahat olmadigini riskli oldugunuda belirttim. Ogluma tskilan altinlari bozdururuz gerekirse ondan onemli degil sonucta dedim. Sakaryada 3 tane (benim bildigim) ozel hastane var. Adatip, medar, beyhekim. Adatıp 15 bin dedi. Diger hastnelere sormadim gidip kendim ogrenmem gerkiyomis telefondan bilgi veremiyolarmis. Giyatlarini ogrendigimde ona gore yol izlicez. Teşekkür ederim yorumlariniz icin, saolun☺️ iyi aksamlar dilerim ☺️