Sunshine__ [silindi] [silindi] Külot bez deneseniz ben oğlum durmadığı için onu kullanıyordum rahat oluyordu artık büyüdüğü için cırt cırtlı beze geçtim
Sunshine__ [silindi] Eğer gazdan dolayı ise bide emziriyorsan rezene anason ve kimyon çayları çok iyi geliyor bebeğe ben sabah bu üçünü karıştırıp demliyorduum gece yatana kadar gelip gidip içiyordum bebeğim de çok şükür az gaz sancısı çekti
alisinannesi2205 Sunshine__ ablacım uzmanlar önermiyor isterseniz sizde vesile olmayın her bebeğe iyi gelmeyebilir
Sunshine__ alisinannesi2205 Ben bebeğe içir demedim zaten anne içsin dedim eğer dikkatli okursanız gidip gelip içiyordum dedim
suheyla92 [silindi] ben dogdugundan beri molfix ve goon premium soft kullaniyorum ikisinden de cok memnunum