biraskhikayesi lilosbebek Direkt su arıtma cihazı önermem. Ph değeri düşüyor, içerisindeki mineraller ve vitaminler azalıyor. Evimde zaten yok ama gittiğim evlerde arıtmadan içtiğim hiçbir suyun tadınıda beğenmiyorum.
mnkanne1 lilosbebek LG marka kullanıyoruz annemlerde kayınvalidemlerde aynısını kullanıyor memnunuz biz bakımlarını düzenli yaptıktan sonra gayet iyi yemekte çayda sürekli elimin altında
kubra6689 Piyasada LG marka ariticinin olmadığını söylüyorlar kizlarerdiven altı dedi bir kaç yer sizinkiler nasıl bende düşünüyorum karar veremedim