Emziriyorsaniz sizin B12 biz düşükse sizden alamadığı için düşük çıkmış olabilir bende öyle olmuştu doktor öyle söylemişti 5 aylık falandı o zaman kızım tahlil yaptırdık sonuç olarak B12 eksik çıktı bitane fisfis yazdı bize dil altına sıkmak için neden peki dedim senden alamıyor o yüzden sende test yaptır dedi ben test yaptırmadım ama biliyordum zaten B12 min eksik olduğunu çünkü çok unutkanlık oluyordu bende bende kullandım o dönem ona da kullandım düzeldi şükür şimdi 15 aylik kan ilacı verdi doktor kanı düşük cikti