tulin34 Selam arkadaşlar Aranızda sütü 1.5 ay falan kesilip sonra uğraşılnca tekrar sütü gelen oldu mu ve bebeği de memeyi tekrardan tutan
sallyt tulin34 çok okudun olabiliyormuş sadece tekrardan emzirmeye başlıyormuş gibi yapmanız lazım süt pompasıyla sağıp emzirip süt gelmese bile, bu şekilde devam edip gelen varmış