12 aylığız ve sadece burnumuz tıkanıyor üşütme falan hiçbirley yok sizde de olan var mı
cakmakt kızım da oluyor
cakmakt evet iki gundur benimde oglumda var. Sabahlari ozellikle.
cakmakt benimkinin de burnu akıyor sadece başka bişeyi yok
ArvenMom alerjik diyorlar havalardan
cakmakt hava değişimi çok soğuk oluyor bi ısınıyor valla
pantenkelebek o üşütmüş olabilir ama bizimkinde o da yok sadece tıkalı