sseevvgg Bir haftadır ateş içindeydik hafif hırıltı da vardı . Bugün ve dün ateşimiz yok ama bu haldeyiz ateşten mi bu acaba
slnpkmm sseevvgg ciddiyeye götürdün mü bekletmeyin böyle şeyleri hemen dr gidin belki de besin alerjisi falan olabilir yediklerinden vs gittiniz mi doktora
sseevvgg slnpkmm de foto attım cevap atmasını bekliyorum alerjik bir besin vermedim önceki yediklerini yedi
atlasmommm Terledi mi atesı varken bizde de terden dolayı doktor gözenekler kapanmıştır duş aldır geçer demişti gectı de bol kıyafetler giydir çok kalın giydirme
YorgunEbeviyen sseevvgg normal bence oğlum de böyle oldu geçti sonra alerji testi gibi bişey di sanırım 2 3 gün sürdü her şeyde oğlumu götürdüğüm için bu sefer götürmedim normal bence genede içiniz rahat etmiyorsa cildeye götürür
atlasmommm sseevvgg el ayak su toplamış gibi oluyor ağız kenarında ayak ve el parmak aralarında genellikle kaşınır çocuk çok huzursuz olur bu isilik :)
Dmlrba sseevvgg doktora götürdün mü benim oğlumda bunu yaşadı bu el ayağa benziyor yayılmadan acile götür istersen
sseevvgg Dmlrba el ayak değilse altıncı hastalık dedi doktor . Sizin nasıldı acaba hastanede ne yaptılar