emirtalhacan 7 aylık bebeğim var ve ben uşüttü hasta boğazı kızarık ne versek kusuyor iştah zaten yoktu hastalıkla hiç yok şükür ateş yok hafif ishal ne yapmalıyım bilmiyorum su ve ilaç zorla veriyorum tavsiyelerinize ihtiyacım var şimdiden teşekkür ederim ❤️
Asyaamerve emirtalhacan bence bı çocuk doktoruna götür canım, kötüyse ilaclarsa toparlasin yavrucak hastalık çok zor.
Bayancorek emirtalhacan doktora götürmediniz mi? Götürmediyseniz burada sormak yerine hemen gidin bence, ortalık kırılıyor hastalıktan niye riske atıyorsunuz.
lavantakokusu_ emirtalhacan bacım benimde bebeğim 9 aylık şu an okuduğumun aynısını ben de geçirdim tam bir hafta önce çok zor aşırı zor ne yemek ne ilaç ne versem kusuyordu hastaneye götürdük kaç defa ateşi bir türlü inmiyordu serumlara rağmen en son kusmaması için bir serum takıldı o da onu alerji yaptı çok zor günler geçirdik gerçekten ama bol bol bebeğin sıcak tuttum ateşi oluyordu zıvın giydirmedim mesela bir yengem akıllı verdi ateşi var diye zıbın giydirme kısa kol pamuklu eşofman giydir bu sefer vücut fazla soğuyunca ekstra vücut kendini ısıtma ihtiyacı duyuyormuş
pantenkelebek emirtalhacan benimkinin de burnu akıyor ama keyfi yerinde ateş de yok şimdilik 3. Gün bugün huzursuz olsa doktora götürcem ama öyle bişey de yok siz götürün bence ya salgın var agir geçirmesin çocuk hastanelerde hasta çok bu aralar o yüzden goturemiyorum ben