Bugün doktor kontrolümüz vardı 4010 gram doğduk 6.gündeyiz 3680 olmuşuz doktorumuz çok kilo vermiş mama takviyesine başlamalısın dedi ama sütümde geliyor bebeğim emiyor kakası çişide ideal derecede yapıyor ben verdiği kilo ödem su olarak düşünüyorum mama için erken diyorum ama doktorum mama vermelisin baya çok düşmüş dedi kafam karıştı çok kararsızım bana kilosu çok düşük gelmedi ama bilemedim başına böyle bi durum gelen varmış ya da gelse ne yapardınız sarılığımız vs bir şeyimiz yok her şeyimiz güzel çıktı yardımcı olun akıl verin lütfen