Prenses_isabella Bebeğim artık binmek istemiyor. O yüzden satmak istiyorum. Heryeri sağlam sadece bir tekerleğinin lastiği çıkmış. O yüzden de uyguna vericem. İlgilenen olursa resim yüklerim.