Melikelcll Kızlar hiç biberon kullanmadım oğlum 15 aylık biberon başlığı alacağım avent marka. Kaç numara tercih etmeliyim
alptugun_annesii Melikelcll benim oğluma hızlı akış alıyorum sonrasında ucunu iğne ile deliyorum biraz daha