Belki bahsettiğiniz diğer veliler erken gelip müdür, müdür yardımcısı ile görüştüler sonra da bahçeye çıktılar . Tek bir gözlem ile ayrımcılık denemez . Bir şeyi birkaç kez görüp ona göre yargılamak gerekir. Ayrıca o veliler uyanıklık yapıp bir şekilde içeri girmiş de olabilirler, okulun bundan haberi yoktur . Yani okulu ayrımcılık yapmakla suçlamadan önce olayı iyice anlamak gerekir