Deletedmom_216 Biminyumm beyaz elbise bebek mevlidi yapicak olanlar giyebilir bence. Fikir olaun diye yazmak istedim ☺️
Biminyumm Deletedmom_216 çok teşekkür ederim üstte duruşu da çok güzel gerçekten tam bir mevlüt elbisesi 🌼
Elifdemir1907 Ayy çok güzeller özellikle pembe ve beyazı çok beğendim ama ben 44 45 elbisesine göre değişiyor göğüs bolumum biraz geniş sırt omzum da genis 1.75 88 kiloyum olmaz bana olsa alırım fiyatida çok uygun çok güzeller ya 🥹🥹🥹
Biminyumm Elifdemir1907 pembe hangisi acaba taşlı olan onu mu o 44 beden o olur size 😂🥰 çok teşekkür ederim
havvamete Elifdemir1907 göğüs ölçünüzü alıp satan hanımefendiden de iki kol altı ölçüsü isteyip az çok anlayabilirsiniz olup olmayacağını bel ölçüsü de aynı şekilde olur
Biminyumm Elifdemir1907 valla boyu da olur ben kendime denedim bir kez nasıl duruyor diye ben 170 boyundayım bana uzun geldi. Boyu da tam olur inanın satmak için demiyorum. Daha zayıf ve kısa biri olsaydinjz tavsiye etmezdim
Biminyumm Feyzosumunannesi satın aldım fakat elimde kaldı normalde buraya paylaştığım zamanlar 700-800 1000 civarı koydum ama elimde kaldı maalesef bir kaçını sattım bunlar da artık yeter satılsın dedim 🥰