Merhaba arkadaşlar oğlum 52 aylık kreşe başladı 2 haftamız dolmak üzere hala daha anne beni bekliycekmisin diye üzülüyor zaten anne bağımlısı idi bu yüzden kreşe gondermk istedim benim onu birakmiycagimi anlasın diye her çıkışında almaya da gidiyorum hala bir ikna olamadı küçükken falanda hiç onu bırakıp birbyere gitmedim ben niçin böyle korkusu var artık yoruluyorum piskolojikmi acaba bana bir öneride bulunur musunuz çok üzülüyorum içeri girdimi iyi fakat tek sorunumuz anne beni alcakmisin korkusu bunu yenemedi😔