Anneler kızım 21 aylık ve bu aya kadar toplamda 6 kere antibiyotik kullanmısız . Okadar üzülüyorum ki bu duruma. Antibiyotik bağışıklığına zarar vermişmidir diye korkuyorum. Bu kadar antibiyotik kullanan bi biz miyiz merak ediyorum sizce de çok değilmi bu sayı😔😔