Gbbc ayyzeyy466 Ben çok faydasını gördüm uyku problemimde vardı onu düzene soktu diğer sıkıntılarımada iyi gelmişti ama ben yanında başka bi ilaç daha kullanıyodum risperdal die
Minnakordek ayyzeyy466 ben dört yıl kullandım dideral ve modivekle beraber iyiyim yani şükür saçma sapan fikirler düşünceler çıktı gitti aklımdan zaman tanımak lazım bunyemiz ruhumuz bir günde hasta olmuyor ki bı günde iyileselim
arenumutscr Te lise döneminde kulllammıştım ben onu uyku yaptı bende başka da bi faydasını görmedim herhalde hatırladığım kadarıyla
gmzshn ayyzeyy466 lisedeyken ve unide 20 mg kullanmıştım canım düşük zorlarda biraz sakinlik veriyordu
Obsesifkompulsifbozukluluk ayyzeyy466 benim okb ,anksiyete,depresyon tabi ağır geçiriyorum ben sabah 100mg akşam 100 mg toplam günde 200mg kullanıyordum