Bölümüm bankacılık ve sigortacılık kendi bölümümde atama zaten yok bölüm dışı hakkım oluyor mu nerelere oluyor acaba? Ben çalışmadan öylesine girmiştim 69da kaldım bölüm dışı tercihler olursa 2 seneye çalışayım diyorum inşallah tabi çocukla nasıl olacaksa