Mervea ayy bu beni rahatlattı. Bende sirke sürdüm emdi hiç tiksinmedi bile 😐 sonra gittim kimyon sürdüm. Karbiber süren de varmış ama birden emer diye ona cesaret edemedim. Geldi aaa uff olmuş acıyoo dedim. A aa yaptı kaşlarını çattı. Birkaç kere geldi öyle yaptım. Az önce krizi tuttu. Babası yatırmaya gitti bakalım nasıl yapıcam bugün başladım. Gece den korkuyorum daha çok. Gündüz bi şekilde idare edeim ama. İkna olması için acaba yara bandı mı yapsam diyorum 🙄