Kızlar iki aylık bebeğim var dün dokuz a doğru kalktı gece de beslenmek için uyanıp hemen geri yattı şu an hala uyuyor kalkması gerekmez miydi bazı günler özellikle çok uyuyor çok uyuyunca kaldırmalı mıyım yoksa uyusun iyi midir ama d vitamini saati bile geçti en son on gibi emzirdim