Ben genelde tarhana alırım yanıma toz haliyle yapması 5 dk olduğu için en garanti yemektir benim için . Ama her türlü çorbayı da termosa koyup götürebilirsiniz. Çorbayı ya da yemeği sıcakken kavonozlsyın. Soğuyunca dolaba kaldırın. Giderken yanınıza termal çantalar gibi bi şeye koyup bi kaç buz koyun gidene kadar hiç bi şey olmaz zaten. Gittiğiniz yerde ısıtın sadece. Yemekte aynı şekilde götürebilirsiniz. Ben bi kavanoz yoğurtta götürüyorum bu şekilde. İçine gittiğiniz yerden herhangi bir meyve alıp içine de doğrayabilirsiniz.