Asosss benim bebeğimde iki aylık, bu şekilde bende rahat ediyorum bıraktığımda uyumaz ağlarsa biraz oynayıp gazı varsa çıkartıp geri koyuyorum uyuyor, 1 , 2 denemede alışır inşallah arada kendi kendine uyuyormuş zaten 😊 birde kaş arasi burun kısmını sev parmağınla minik minik, kolayca dalıyo uykuya