tombikinannesi valla çok zordu 😂 ilk 3 gün uyandığında 2 kez falan babası geri yatırdı ben hiç gözükmedim gece 4-5 te uyandığında ben aldım öecbur eşim işe gideceği için kalkamadı ama çok zor oldu ilk 2 gün her gün zorluk biraz daha azaldı alıştığını görünce bende pes etmedim çünkü insanın pes edesi geliyor o uykulu halde. Işık açmadan evi dolaştım sırtını sıvazladım konuştum ama ben bunları yaparken ağlıyordu tabi devam ettim ninni açtım camdan dışarı baktırdım uykusunu açmadan dikkat dağıtmaya çalıştım zamanla artık ememeyeceğini anladı bugün 12. Gün artık gece hiç uyanmıyor 😍