bizde 15 aylığız geceleri max 2 saatte bir uyanıyor emmeden uyumuyor, su versem de on dk sonra geri uyanıyor
sallayarak uyunuyor, omzumda uyumuyor
uyumuyor da uyumuyor bir saat iki saat sonunda artık iyice uykusuz kaldığı için sallanarak uyuyor
bir sorum var tüm yazılanlar üzerinden. mesela bebeğiniz ek gıdayı normal alıyor mu? bizimki hala diş çıkardığı için bu dönemde ek goda almak istemiyor ve yemçyor. bu dönem geçse de çok iştahşı değil. yani gün içinde ne kadar emzirirsem emzireyim gece yine de sık uyanıyor. nadiren birkaç kez çok iyi yediği günler oldu gündğz memeyi az versem de gece yine sık sık uyanıyor.
bunu yaşayan var mı? nasıl çözdünüz?