kirpiannesi Kız kardeşim doğum yaptı 1.5 aylık ama sürekli sütü vücudunda enfeksiyon yapıyor antibiyotik veriyorlar ama kullanamıyor emdirdiği için doktorlarda sadece sağ diyor ama sağdıkça da geçmiyor bi fikri olan var mı ? Ne yapabiliriz