Kızlar merhaba .Bir tane 2 yaşında oğlum ve 6 aylık kızım var.Normalde çok mutlu cıvıl cıvıl bir insandım.Ama 2 çocuğun bakımı zaten zor malum ikiside çok küçük.1 ay önce 6aylik kızımın kanser olduğunu öğrendim dünyam başıma yıkıldı.Resmen tranva yaşadım.Uyku düzenim bozuldu,üstelik sürekli içimde bir darlık,korku.Kizimi kaybetme düşünmesi beni mafetti.Yardim almak için psikoloğa gittim.Kizinin hastalığı sende tramva yaratmış dedi.Ve bu ilacı verdi ilk 5 gün yarım yarım iç, sonra günde 1 tane iç dedi.Ama hayatımda hiç böyle bir ilaç kullanmadım.Acaba uyku yapar mı?Sersem gibi olur muyum diye korkuyorum.Malum 2 bebekle sersem olmamam lazım onların bakımı var.Daha önce bu ilacı kullanan arkadaşlar faydasını gördünüz mü?Yada ne gibi yan etkiler gördünüz acaba?Şimdiden teşekkür ederim